joi, 14 ianuarie 2010

Puterea oamenilor...

Nu inteleg de ce imi vine greu sa scriu despre stari prin care am trecut de atatea ori.

Cel mai rau imi pare, de fapt, ca ele nu pot fi descrise şi surprinse în esenta lor.

Pentru a le intelege, trebuie sa treci prin ele. Si aici, exista anumite etape de parcurs.

Am fost intrebat acum ceva timp daca as alege fericirea eterna desigur daca acest lucru ar fi fost posibil, tinand cont şi de faptul ca toti cautam fericirea pe parcursul vietii – cel putin asa imi place sa cred.

Da, as alege fericirea. Insa nu eterna. De ce? Ar insemna sa invat sa uit sentimentul de melancolie,emotie sau tristete, si nu vreau. Nu vreau sa uit sa fiu realist.Nu vreau sa fiu fericit mereu stiind (de exemplu) ca persoanei iubite ai este greu.Vreau sa o sustin,sa sufar alaturi de ea si sa inteleg corect situatia sufletelor noastre,gasind impreuna rezolvarea.Da,exista acest inger la care ma refer.Tu esti VEVE.TU ESTI TOT CE AM SI STI BINE CA CEEA CE SIMT ITI SI SPUN MEREU.Am incredere ca totul va fi bine oricat de cuprins de melancolie,emotie sau tristete sunt uneori.Asta fac oamenii,trec prin stari,analizeaza si inteleg situatiile corect depasindu-le...

Le vreau pe toate cele trei, şi pe celelalte care mai raman. Mi-ar fi dor de ele.

Parca as pierde ceva din mine, si as inceta a mai fi eu. Si da, zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celui care plange…

Cred ca totul in viata ar trebui sa se gaseasca in mod ponderat, pentru a se stabili un anumit echilibru al lumii. Daca nu se gaseste, atunci ar trebui ca noi sa facem tot posibilul ca sa se gaseasca.

Sa fie vorba şi aici de alegere?

Pot afirma ca trist esti cand alegi sa nu fii fericit, şi ca de fapt, noi suntem cei care alegem sa vedem partea urata a lucrurilor pentru a ne pune in postura de victime?
Deci,eu am ales...am ales sa fiu echilibrat ,sa inteleg si sa sustin atunci cand simt asta.Am gasit ingerul ce imi da putere si speranta,am gasit calea si nu vreau sa renunt la drumul acesta .Iubesc,simt si traiesc cu fiecare celula a mea.Comunic ,respect si apreciez sinceritatea si increderea.
Asa cred ca ar trebuii sa facem cu totii.Sa comunicam,sa intelegem si sa sustinem atunci cand consideram ca merita.Pentru ca asta e singurul lucru care ne da putere.Aceasta postare o dedic ingerului meu care ma sustine,ma asculta,ma respecta si ma intelege oricat de greu ne-ar fi.Ce putere mai mare poate ridica un om decat dragostea?.....Credeti si voi in ea prieteni...

Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu