marți, 13 iulie 2010

sweet love kiss...

Sufletul meu vorbind cu mine...


Poti sa ii spui "Te iubesc" inainte de masa si "Strang eu masa, puisor" dupa, Totul din iubire. Poti sa o suni de 10 ori pe zi sa o intrebi ce face, doar pt ca iti e dor de ea... Daca ii trimiti un buchet de trandafiri urias simti ca infloresti de bucurie... Daca ii faci cadou un cristal Swarowski fara motiv ("just because it's Sunday") sau orice altceva (chiar un lucru minor) cumparat din dragoste ,te simti fericit... Daca o vezi intrand la duş si te innebuneste cu silueta si sanii ei perfecti,simtind cat de norocos esti,asta e implinire sufleteasca. Daca abia astepti sa o vezi din nou ca sa faceti dragoste este dorinta,pasiune si placerea de a fi cu ea.... Daca o scoti in oras la teatru sau pur si simplu la o plimbare,reprezinta tot ce te face fericit. Daca pleci de nebun dupa ea, doar sa va vedeti pt cateva clipe sau sa va impacati dupa o cearta, iti asculti simturile si iti urmezi inima.... Daca o ajuti sa treaca peste cele mai grele momente din viata ei,ascultand-o si incurajand-o pt ca merita si crezi in ea,este pentru ca e parte din tine....

Eu...vorbind cu sufletul meu...

...simt si traiesc alaturi de tine...

Atunci cand inchid ochii si tu ma invalui cu fiinta si aura ta, apoi deschid ochii si tot nu vad nimic in afara de tine, atunci stiu ca te iubesc... Daca imi spui cuvinte grele si eu vreau sa strang in brate, atunci te iubesc... Daca vreau sa fiu langa tine pur si simplu, dar nu sunt si te las sa respiri, te iubesc. Daca ma scol dimineata cu gandul la tine, ziua imi merge in functie de ce privire imi arunci sau daca imi zambesti sau de ce imi spui, si seara mereu sunt melancolic pt ca nu esti langa mine, inseamna ca te iubesc... Daca eu nu sunt poet, dar iti scriu o poezie, te iubesc. Daca mi-as da cele doua picioare pentru fericirea ta, chiar daca nu esti cu mine, atunci sigur te iubesc... Daca iti spun ca te iubesc si tu ma refuzi cu raceala, dar eu tot mi-as da sufletul pentru tine, inseamna ca am dreptate. Daca vreau sa iti aflu temerile si greutatile in speranta ca le pot lua asupra mea ca tu sa nu trebuiasca sa le cari, o fac pt ca te iubesc. Daca ma voi descoperi vreodata in totalitate, te voi iubi pt totdeauna si ne vom consuma iubirea in rai (pentru ca acolo vom fi)...impreuna

Un comentariu: