sâmbătă, 5 februarie 2011

Ruga pentru tine...Maria...!!!...Ruga pentru Noi...!!!








Culege-ma, din picaturi de stele,

Atinge-ma, saruta-ma cu ele

Risipeste-ma sub ultimile ploi

Ajuta-ma, sa le impart la doi.


Ia-mi trupul in visari cu tine,

Respira-ma cu gandurile pline

Priveste-ma ,cu palmele deschise,

Aduna- ma, din mangaieri promise.


Cunoaste-mi fiecare dor,

Arata-mi despre tine orice zbor,

Pe urma, strange-ma aproape,

Si povesteste-mi-le iar pe toate.


Atinge-ma cu aripile zeci,

Si poarta-ma cu tine unde pleci,

Iubeste-ma cum nu-ti mai amintesti,

Si lasa-ma sa fiu, tot ce iti doresti.


Si fii a mea, cat tine orizontul,

De parca cerul ne-ar permite totul,

De parca am putea pluti mereu,

Si niciun drum vreodata n-ar fi greu...Impreuna de vom fi...

Un comentariu:

  1. puiule! ne-am facut o promisiune si o vom tine... :) Te iubesc! Sa nu uiti asta...
    p.s. e superba poezia...si desenul cu Silvester..cine cunoaste stie :)

    RăspundețiȘtergere