vineri, 18 februarie 2011

Viata bate filmul...Rolul vietii




Azi e vineri, soarele nu se mai arata... O legenda indiana ar zice ca l-a mancat ceva dihanie... Io sper ca dihaniei respective i se va face rau, ne va vomita soarele si minunatul astru isi va relua locul pe cer...(cu exploziile lui solare...cu tot)... Pentru ca cerul asta gri ma apasa pe creieri si ma stoarce de orice pic de energie...
Asa ca am ales un subiect usor, de inceput de week-end, din lumea filmului. Roluri de “capatai” ale unor actori celebri. Io am senzatia ca aproape fiece mare actor se naste pentru un rol...La fel cred ca fiecare om (indiferent de profesie) se naste cu un anumit scop....care pe parcursul vietii este dus la bun sfarsit sau nu...Daca vorbim strict de actori cred ca fiecare dintre ei este facut pentru rolul carierei lui, rolul vietii lui... Toate rolurile de pana atunci par a-l incalzi pentru maiastra interpretare... In toate rolurile ulterioare incerci sa-l regasesti la acele cote maxime si nu mai poti...
Am si niste exemple: Russel Crowe – Gladiator... Da, frate, ala a fost rolul lui. Stai ca mai am unul: Sean Penn – I am Sam. Fantastic. Inca unul: Cuba Gooding Junior – Radio. Beton Claxon. Denzel Washington – Training Day. Absolut magistral. Daniel Day Lewis – Ultimul Mohican...Leonardo di Caprio-Titanic,Brad Pitt (dupa parerea mea) a jucat fenomenal in filmul -7 ani in Tibet,Tom Cruise in Top Gun,(filmul tineretii multora dintre voi),Ben Affleck alaturi de Matt Damon in filmul -Good Will Hunting ,Nicole Kidman poate in Moulin Rouge,Nicolas Cage a facut un rol minunat in filmul -Leaving Las Vegas si multi altii...
Ma confuzeaza insa cativa actori, nu multi ce-i drept, care par a se fi nascut pentru mai multe roluri...Uite, de exemplu, Tom Hanks... A fost mai bun in Philadelphia ori in Forrest Gump?.. Dar Meryl Streep in ce rol a fost mai buna?... Anthony Hopkins pare a juca la perfectiune orice rol... La fel si nebunul de Jack Nicholson...Desi nu este unul dintre actorii mei preferati am doua roluri jucate de John Travolta si nu ma decid in care a facut-o mai bine...Pulp Ficion sau Saturday Night Fever?...sau Bruce Willis (iarasi nu ma omor dupa el ca mare actor) totusi a facut cateva roluri bune in Armaggedon sau in 12 Monkeys...
Nu am nimic a spune (si astept parerile voastre oricum) despre *celebra*(a se observa ghilimelele) Angelina Jolie,poate doar in Alexandru sau in Original Sin (alaturi de Antonio Banderas) sa fi jucat un pic mai bine iar in filme ca Tomb Rider sau D-l si D-na Smith ,dupa parerea mea a facut roluri slabe...De asemenea la roluri bune in mai multe filme cred ca il putem nominaliza si pe Tom Cruise si pt rolul scris mai sus (Top Gun) dar si pentru Jerry Maguire si Magnolia...

Sunt foarte multe de spus si ca de obicei m-as putea lungii foarte mult insa,prefer a ma limita doar la atat,lansandu-va provocarea de a posta comentarii pozitive sau negative la ceea ce a-ti citit aici si recunoscand in acelasi timp ca nu sunt un cinefil inascut insa de la o vreme incoace ,vizionez peliculele in alt mod si bineanteles cu alti ochi...

Acum astept parerile voastre, o discutie despre actori si roluri – asezonata cu recomandari, nu are cum sa strice pentru un week-end cu vreme urata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu