marți, 5 aprilie 2011

Tie, jumatatea mea...La multi ani iubito...!!!




E un petic de cer stralucitor undeva pe care mainile mele il pot atinge, e un colt de paradis fermecator undeva pe care ochii mei il pot vedea, e o minune aici pe pamant, pe langa care multi trec nepasatori dar eu am chemat-o in viata mea, o strang in brate infrigurat dupa caldura ei si ii soptesc mereu ”te iubesc .......” ......., zambetul tau e calea mea in viata, poarta-ma oriunde iti doresti doar nu-mi da drumul din inima ta, mi-am facut cuibul fericirii in ea... Oare cum as fi atins fericirea cu pasii care ma stiu purta doar pe pamant , oare cat de departe as fi ajuns fara iubirea ta care ma-ndeamna sa cred in tine,sa cred in noi , sa-nchid ochii si sa o urmez in locuri pe care nu le pot descrie in cuvinte... Iubirea ta, acea revarsare de grija si tandrete, acea adiere de priviri luminoase care prind glas si inteles doar in fericirea mea, fara tine m-as fi pierdut printre dune de nisip, fara tine as fi privit nepasator cerul fara sa-nteleg niciodata ca trebuie doar sa-ngenunchez, sa-nchid ochii si sa imi ridic putin chipul... ca sa il sarut...

Tie , jumatatea mea , in a carui privire imi vad oglindindu-se numai frumusetea sufletului meu , tie , templu al iubirii pure arzandu-mi in brate , buze moi si dulci, brate tandre si ocrotitoare , tie, ....... , iti daruiesc dragostea mea neconditionata, sa arda vie si coplesitoare cum numai in cuibul bratelor noastre o poate face ! Pentru tine ma voi ridica dupa orice lovitura, pentru tine voi ierta oricat de mult va fi nevoie, oricat de sus voi ajunge , voi fi mereu copilul fericit cand te tine de mana , oricat de departe voi pleca voi fi la doar un gand departare de tine , oricate ganduri si probleme ma vor coplesi tu vei fi mereu visul meu cel mai frumos si drag... Orice voi face , oricine voi deveni , oriunde voi ajunge , voi fi mereu jumatate din tine...

Toate astea pentru ca...esti frumoasa cum numai inima mea te poate imagina si dulce cum doar buzele mele au gustat vreodata pe acest pamant... As vrea sa nu te mai rupi din bratele mele , as vrea-n privirea ta sa raman pierdut pentru totdeauna caci ea e fereastra mea de pe pamant spre paradis... Am sa-ti spun un secret , frumusetea nu vine din formele tale ci din felul cum rasari si plutesti peste privirea mea fermecata , cum ma saruti , cum ma mangai , cum isi iau zborul soaptele de pe buzele tale senzuale... Frumusetea ta vine din izvorul nesecat al dragostei tale si ori de cate ori te simt langa mine , ca un abur dulce de magie senzuala sau ca un bulgare incins de pasiune arzatoare , ma infior de fiecare data, caci esti frumoasa dincolo de ce-mi pot cuprinde ochii...

Permite-mi sa-ti fac un simplu cadou ,cateva cuvinte dar bucati din sufletul meu pe care le soptesc pentru a intelege ceea ce simt pentru tine...Adevaratele comori nu se pot dramui in palme nici cuprinde cu privirea , adevaratele comori se dramuiesc pe buze cu ochii inchisi... si numai tu ma poti face cel mai bogat barbat de pe pamant... Cand ma certi supararea ta imi brazdeaza sufletul adanc si vorbele tale isi seamana semintele in ele... Apoi lasi sa treaca peste ele timpul si dragostea ta neconditionata iar roadele rasar intotdeauna... Numai tu stii sa-mi ingrijesti si imbogatesti sufletul , iubirea mea... Nu e greu sa spui te iubesc , dar cine are vointa sa stranga apoi spinii supararii la piept doar ca sa iti poata dezvaluii greselile... E asa frumos sa stii ca ai langa tine pe cineva care te iubeste mai mult ca pe propria-i fiinta... Si daca totusi te mai ranesc cateodata sa stii ca o fac doar pentru ca trebuie sa ma conving din nou ca ingerul ce-mi sta alaturi e chiar o femeie in carne si oase...E drept...o fac involuntar fara sa realizez sau fara sa vreau...Intotdeauna te voi iubii ,voi traii cu speranta ,dorinta si voi suspina la gandul ca esti a mea...Voi simtii asta atata timp cat tu vei dorii sa mi-o arati...cat timp ma vei dorii langa tine....Pentru ca iubirea mea pentru tine nu are limite si nu va avea niciodata...Primeste-mi in dar umilul cadou si un calduros LA MULTI ANI Maria...

Tu esti dragostea mea... De-ar fi lumea asta frumoasa ca tine am traii in paradis , din pacate lumea nu e asa cum ne-o dorim noi intotdeauna dar in lumea mea esti tu.. pentru mine tu ,esti dragostea mea , esti intreaga mea lume si cu siguranta ma simt fericit si norocos pentru ca te am... Acum, la aceasta aniversare, n-am putut sa ma gandesc la nimic altceva legat de tine decat la dragoste... Da, Maria=Dragoste... Iata de ce aceste cuvinte le-am ales pentru tine...La multi ani iubirea mea... La multi ani din suflet,la multi ani cu dragoste , ca-i mai buna decat toate , si-are sa-ti daruiasca ea si sanatate si fericire si tot ce iti doresti… pt ca n-ai sa-ti mai doresti nimic daca o sa ai dragoste din belsug... Sa fii pt totdeauna la fel ca si acum , o femeie iubita si fericita !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu