joi, 5 august 2010

Vacanta de vis

Am asteptat aceste clipe cu mult interes si multa nerabdare si au sosit exact cand aveam nevoie mai mare de ele...Doar eu si tu in vacanta la mare...Pentru mine marea nu a reprezentat intotdeauna o prioritate (pt ca am ales muntele de cele mai multe ori) insa de acum inainte voi privi marea cu tot ce are ea mai frumos cu alti ochi.Cu ochii din inima mea si cu simtirile din sufletul meu voi avea mereu ceva legat de mare si de noi de care sa-mi aduc aminte cu placere...Si explicatia este ca marea e romantica,marea e frumoasa ,zbuciumata si sincera ,calda si involburata exact ca si dragostea pe care o simtim amandoi...muntele e linistit,uneori trist dar intotdeauna periculos si rece...sunt stari diferite pe care dragostea in functie de etapele ei le transfigureaza facandu-ne sa ne simtim bine impreuna oriunde am fi...Fiind prima noastra vacanta impreuna am asteptat aceste clipe dorindu-mi sa te simti ca o sirena la malul mari pe care am asteptat-o de atata vreme...si...am plecat la drum intr-o noapte pe la 1 alergand pe drumurile patriei cu buburuza mea galbena care ne-a purtat cu brio pe drumurile pana acum necunoscute de soferul din mine...Dupa cateva ore am ajuns cu bine si nerabdarea amandurora ne-a facut sa ne imbratisam in fata celui mai frumos rasarit de soare pe care l-am vazut in viata mea...(nu ca as fi vazut multe) dar acesta a fost deosebit fiind impreuna ,imbratisati,incantati,sinceri si emotionati alaturi de vorbele frumoase simtite si impartasite pe acea plaja ce de acum ne-a acceptat simtind poate caldura cu care am venit acolo...si,a fost unic,incitant,emotionant si superb...am uitat de oboseala,am uitat de grijile zilnice si de momentele urate din viata noastra...am ramas doar noi si...marea...doar noi si soarele care ne-a zambit si ne-a mangaiat cu ale sale raze calde ce mangaiau marea dimineata exact asa cum pana din mana mea iti mangaie uneori trupul alintandu-ti simurile si relaxandu-ti sufletul...



Ne-am cazat,am mancat,am uitat de oboseala si am mers la plaja...Ne-am lasat mangaiati de valurile marii si ne-am contopit cu ea bucurandu-ne de soare...Ca niste oameni normali ce suntem am plecat inspre camping cand soarele a devenit nemilos la orele pranzului si am incercat sa atipim un pic dupa cele 41 de ore de nesomn...Din cauza caldurii mari din cort nu am reusit decat sa prindem vreo 30 de min de somnik si apoi ne-am relaxat la umbra copacilor sub care ne-am cazat...ne-am relaxat cateva ore si iarasi la plaja...ca dasta am venit...sa descoperim marea,sa ne lasam purtati de valurile ei,sa ne bucuram de soare si sa mangaiem nisipul fierbinte al plajei superbe pe care am stat...Ca de obicei timpul a fost nemilos cu noi si ne-a aratat insa ca el stapaneste totul,clipa si secundele,viata si momentele,orele si zilele si tot ce putem sa facem noi e sa ne bucuram de ce ne poate oferi...si asta facem in fiecare moment indiferent de circumstante si de locul in care ne aflam...impreuna...pt ca e atat de minunat sa fim impreuna...

Am adunat amintiri frumoase,am stat pe plaja imbratisati la lumina lunii(singuri pe o patura inconjurati de lumanari parfumate) apoi in prag de rasarit,am ascultat marea soptindu-ne in versuri bucuria ca suntem acolo,am spalat scoici-asta dupa ce in prealabil le-am *achizitionat* (e drept o munca destul de neplacuta dar in final-sper cu rezultate bune-zic eu),am vizitat cetatea de la Istria,parcul de distractii din Mamaia,am facut gratare la cort,am jucat carti alaturi de un grup de turisti in camping pe cele mai traznite porunci,ne-am alergat cu cainii din camping si cu cei aflati pe plaja,am hranit animalele ce socializau cu noi,am admirat pescarii care la primele ore ale diminetii insotiti de frumosii pescarusi se duceau sa adune pestele prins in plase si foarte multe amintiri si momente frumoase de care intotdeauna ne vom aduce aminte cu placere...Si asta a fost prima vacanta impreuna pisule...vor urma altele si mai frumoase,mai lungi si pline de momente unice asa cum amandoi meritam...Iti multumesc tie pentru aceste clipe frumoase,parintilor tai care au atata grija de amandoi si tuturor care ne inconjoara si ne accepta asa cum suntem...

Pana data viitoare vom aduna dor unul de altul,vom aduna dor de vacanta si vom visa la momentele placute pe care le petrecem amandoi atunci cand suntem impreuna...oriunde si oricand...Va fi curand data viitoare puiule...Iti promit...

Un comentariu:

  1. Data viitoare va fi mult mai frumos, dar nu se va compara cu vacanta asta. Pentru ca vacanta asta a fost perfecta asa cum a fost si, mai mult, a fost PRIMA vacanta impreuna!!!!
    Cea mai frumoasa vacanta!!Chiar si momentul cu scoicile a fost frumos...cam imputit, dar tot frumos!!:*

    RăspundețiȘtergere