miercuri, 4 august 2010

Floare de nisip



floare – de – nisip mi-ai prins in plete/

si din adancurile marii ai impletit sarutul dulce de sirena/

pe buzele arse si calde de fecioara/

traiesc deplina fericire cand timpul cenzureaza orele
alaturi de tine /

mangaiati de raze dar si de mare
adun secundele in suflet /

si declar timpul nostru nemuritor,
imortalizez acest destin ales pe plaja/

zambetului tau
inotand mereu in marea ta de ganduri
/

simtindu-ti sarutul dulce in pragul diminetii
zambindu-mi cald/

in rasaritul dulce,
prind putere-n vene si simtire-n suflet
/

cu inima-mi batand cu fiecare clipa in armonie cu timpul /

ce ma ajuta
sa topesc ghetari si spal iubirea de tot pacatul din priviri/

asternandu-mi in privire dorinta inocenta
pe umarul meu/

imbratisandu-te cu foc
te-ating cu raze de sperante si mainile ti le cuprind/

pasim prudent in lumea noua pe care noi o intregim /

traind aceste clipe sub cerul dulce si senin...


Te iubesc Andra...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu