marți, 24 ianuarie 2012

Progresul civilizatiei


Salutare...
Astazi m-am trezit usor melancolic la vremurile demult apuse ,mai mult sau mai putin indepartate...de aici si ideea mea de a va prezenta (doar in imagini) cateva ipostaze surprinse in lumea asta nebuna,nebuna de tot in care traim in zilele astea...M-am inspirat cautand pe net pozele astea si am placerea sa vi le prezint pentru a incerca sa va amuz macar un picut...Astept cu interes parerile voastre si (de ce nu?) alte poze pe care eu nu le stiu sau le-am omis pentru a nu ma lungii prea tare...

O zi buna si have fun...


E---URILE NOASTRE .............

Costume de baie..........................
Cartofii nostri ..............
Sunculite..............
Ani de liceu.......................!!!!!
Plimbarica...............
Micul dejun.........cu ou..............
Oameni de zapada..................
Natura moarta................
Atractia magnetului................
Harta.....
Unde mergem duminica ????.........
Dezastru...................
Criza in imagini...................
Copii de ieri....copii de azi......
Muzica de altadata............Vulgaritatea de azi
Corespondenta...................
Ciupercutze.................
Bancutze.............Loc de odihna si relaxare............
Tablou..............Arta si precizie.....
Arnold.......
Animale de companie..............
American Beauty...........
Ajutor la batranete.............



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu