vineri, 13 ianuarie 2012

Visul meu...


Daca stii cum este sa adormi noptile sperand ca razele diminetii or sa topeasca dorul, stii ce inseamna sa iubesti la fel ca mine... Invata-ma atunci cum sa-mi iau sufletul si sa-l scutur zdravan ca sa curga din el picatura cu picatura veninul de dor, fructele care m-au gonit cu capul plecat din fericire...

Mi-e dor, atat de dor... De tine... De noi... De cum esti cu mine... De cum sunt mereu cu tine...
Iar daca tu stii cum este sa traiesti cu fiinta altuia intr-a ta, te rog, vino langa mine si ramai langa mine pentru toata viata...Sunt plin din varful degetelor pana la capatul firelor de par numai de visuri frumoase, dorinte multe de fericire, speranta si am incredere in noi.... Doamne, cat de frumosi suntem,amandoi...impreuna......
Daca stii cum este sa adormi noptile sperand ca razele diminetii or sa topeasca dorul, stii ce inseamna sa speri pt totdeauna la dragostea noastra...la noi.... Daca eu te simt arzand, te vad stralucind, te aud ascultand, tu raspunzi gandurilor si simturilor mele si ador asta... Te intorci spre mine si ma privesti dincolo de infinit si imi spui ca esti aici langa mine si ca te-ai nascut sa-mi sorbi de pe buze surplusul de dor.... Te iubesc nespus Andra,Te iubesc si te ador mai presus de viata mea...
Mi-e dor sa te stiu langa mine, acolo unde te simt fericita....sa-mi fi aproape cand imi este greu, si cand sunt rau, si trist, si urat si imposibil... Mi-e dor sa te simt si sa te am ,vreau sa nu te pierd niciodata.... Caut pamantul nedescoperit in care sa-mi ingrop greseala si apele care sa-mi spele naivitatea,frica si curiozitatea .
In toate visele mele esti tu, intotdeauna ai fost si intotdeauna vei fi... ma hranesc cu prezenta ta... In realitate, ma sufoc cu dorul ce ne desparte uneori...


Am un vis frumos, mai frumos decat toate care exista... Visul meu esti Tu...

Imi place zambetul tau... Imi plac ochii cu care ma privesti. Imi plac buzele cu care ma saruti. Imi plac mainile cu care ma mangai. Imi plac cuvintele pe care le rostesti si care imi dau fiori. Imi place grija pe care mi-o porti. Imi plac bataile inimii tale. Imi place cand te superi si esti apoi atat de dulce.... Imi place cand ma certi si apoi imi spui ca ma iubesti! ...Imi place!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu