luni, 15 martie 2010

Ai vrea sa-ti cunosti viitorul?

Poate tu nu, dar milioane si milioane de oameni isi doresc cu siguranta asta. Doar de-aia de mii si mii de ani prospera cu bulbuci oracolele, druizii, vrajitoarele cu globurile lor de cristal, ghicitoarele si ai de fac horoscoape si sa uita-n stele. Multi dau averi si iau tzepe, doar or afla ceva din ce-i asteapta. Dar, de multe ori, viitorul s-ar putea sa nu sune bine. Ci dimpotriva. Ma rog, la tigancile-vrajitoare de azi nu suna bine doar ca sa te mai ajute ele cu ceva contra-cost.

Mi-am facut un exercitiu de imaginatie si m-am gandit cum ar fi daca la un moment dat toti locuitorii pamantului ar lesina ca secerati. Ma rog aproape toti.(ca-ci ma gandesc ca ar fi nasoala planeta cu atatia adormiti) Pentru cateva zeci de minute, toti cei seceratii sa isi vada viitorul de peste fix 6 luni. Viitorul unora ar fi bun, al altora nu foarte, iar al unei categorii nu ar fi deloc. Adica in timpul ”lesinului” nu ar vedea nimic. Bezna. Iar ei deduc ca pana atunci vor muri...Muhahahahahaha...sau...Doamne Fereste...

Ei, de aici ma gandesc ca s-ar declansa o intreaga isterie. Comportamentul tuturor s-ar schimba radical . Cei care-si vad un viitor bun ar fi disperati sa-l atinga cat mai repede si ma gandesc ca ar face asta cu orice pret.Pe de alta parte cred ca cei care au vazut un viitor nefericit ar deveni isterici si ar face tot ce ar putea ca sa nu-l atinga. Iar cei ce cred ca vor muri ar lua-o razna total. Si i-ar durea la basca, incepand sa faca…orice.

Cumva, ideea asta de film S.F. mi-a alergat neuronul ,apoi l-a prins si mi-a facut creierasul sa fie obligat sa debiteze aceste randuri ,imi da mie de inteles ca nu-i bine sa-ti cunosti viitorul (adika,eu n-as vrea). Informatia asta ar putea sa ne schimbe total prezentul, ne-ar putea da peste cap viata, clipa, momentul. Chiar daca ne-am indrepta spre un viitor luminos. Teama ar putea distorsiona trairile actuale.

Tocmai de aceea eu declar cu mana pe inima ca NU as vrea sa-mi cunosc viitorul. Nici de peste doua zile, nici de peste 6 luni, nici de pe ste 6 ani. Ma rog, mi-ar conveni sa stiu ca am un viitor peste 60 de ani. Dar nu singur, cu ai mei. Un viitor infundat in bezna singuratatii imi pare mai negru decat moartea.

Tu ai vrea sa-ti cunosti viitorul? Si daca ai afla ce se intampla in viata ta peste 6 luni, crezi ca ai ramane impasibil?...M-am gandit ca poate fi interesanta postarea mea si mi-am facut curaj sa o impartasesc cu voi...De asemenea astept cu interes parerile voastre ca sa ma asigur cumva ca nu sunt singurul om nebun de pe aceasta planeta...uneori atat de adormita sau ...de cele mai multe ori...ATAT DE VULCANICA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu