vineri, 5 martie 2010

Cap 2---cine sunt eu ?-despre mine in iubire


Imi place sa cred ca prin postarea anterioara nu v-am plictisit sau stresat prea tare dar fiind vorba despre mine in societate am fost nevoit sa lungesc ideile pentru a incerca sa acopar o cat mai mare parte din ceea ce cred ca sunt si reprezint eu ca om.Multe dintre lucrurile spuse (care pot reprezenta calitati sau defecte) se vor regasii si in postarile care vor urma pentru ca inevitabil se leaga de mine in diversitatea situatiilor in care sunt pus fata in fata in fiecare zi dar de data asta voi incerca sa le fac mai scurte,sperand sa fiu inteles corect exprimandu-mi in fata voastra (a celor care ma cunoasteti) ideile pt.a va da ocazia sa ma criticati,sa ma apreciati sau sa ma corectati acolo unde considerati ca gresesc sau exagerez.Facand aceste lucruri caut sa echilibrez balanta pentru a-mi demonstra mie insumi si voua celor care ma acceptati in fiecare zi ce fel de om sunt...Astept cu interes parerile voastre si am sa va vorbesc acum despre cum cred eu ca sunt in relatiile de iubire...


Asadar...Crd ca sunt un barbat cu inima deschisa,foarte sincer,sentimental si extrem de atent la detalii.Imi place sa fiu implicat complet simtind si traind alaturi de persoana iubita clipele pe care consider ca le meritam .Sunt un perfectionist de felul meu,un ambitios si un incapatanat atunci cand intuitia ma ajuta sau poate ma inseala uneori cautand raspunsuri directe de la femeia cu care imi impart viata pt a putea gasi solutiile folositoare amandurora.Sunt o fire care isi apara teritoriul si caut atentie mereu,fiind uneori deranjat atunci cand nu consider ca m-i se acorda suficienta,desi nu intotdeauna interpretez corect si aici voi trece aceasta stare la capitolul defecte...Stiu ca o persoana care te iubeste te accepta asa cum esti si nu incearca sa te schimbe sau sa te modeleze,la fel fac atunci cand iubesc si ma comport in consecinta chiar daca uneori am tendinta de a exagera si de a face din lucruri minore probleme sau discutii aprinse...Caut sa impart si lucrurile bune dar si pe cele rele alaturi de femeia care ma iubeste si ma apreciaza asa cum sunt considerand ca iubirea pe care o impartasesc si de care sunt capabil,o daruiesc din suflet extensiei mele feminine si ador acest sentiment fara sa caut sa impresionez sau sa plictisesc .Fiind o persoana sociabila,imi place sa interactionez cu familia,sa lupt pentru stabilitatea cuplului,sa surprind prin gesturi placute,sa ascult si intotdeauna caut sa comunic foarte mult...pana acum toate bune si frumoase...insa sunt constient ca uneori sunt obositor,stresant sau chiar rautacios in exprimare sau prin anumite fapte sau gesturi...insa in acelasi timp cred ca merit sa fiu corectat si inteles pt.a depasii mom mai putin placute atunci cand apar.Ma deranjeaza cand uneori nu se intampla asa si gresesc actionand asupra momentului ranind uneori persoana draga mie.Pentru ca intotdeauna pasiunea si bunastarea unei relatii se intretine atunci cand vor si simt amandoi.Desi sunt barbat,nu imi place sa insel,defapt nici nu vad rostul acestei situatii si urasc chiar sa ma gandesc la ea...in consecinta elimin atunci cand trebuie orice obstacol care poate strica relatia atunci cand nu e cazul sa-mi fac probleme daruind increderea meritata femeii suficient de rabdatoare care sa ma asculte si sa ma linisteasca...Sunt o fire care in anumite momente poate devenii geloasa si din aceasta cauza caut sa fiu linistit si nu-mi plac situatiile de neliniste create din lipsa de comunicare desi le pot intelege pe acelea din lipsa de timp insa caut ca in putinul timp care exista sa se exteriorizeze ambii parteneri ca dragostea sa fie sustinuta si apreciata corect de ambele parti.Imi place sa ma afisez si sa ma mandresc cu femeia alaturi de care imi exprim dragostea si sentimentele.Sunt uneori poate prea dulce si protector dar ma comport asa din dorinta de a ma oferii cu totul persoanei iubite cu toata suflarea mea.Nu fac parte din categoria barbatilor duri prin exprimare sau fapte,nu sunt genul care lasa pur si simplu lucrurile sa se intample considerand ca merita sa lupt pt dragoste ,nici un sacrificiu nefiind imposibil .Se spune ca sunt romantic,ador sa fac cadouri si am regasit in ultima perioada placerea de a daruii din suflet.Imi plac plimbarile,discutiile,jocurile in diverse forme,nu sunt inhibat sau timid,ba chiar ma consider o fire indrazneata si foarte deschisa sub toate aspectele,caut diversitatea sentimentelor si imi place sa simt iubirea femeii de langa mine prin orice gest,orice fapta si orice cuvant.Sunt un visator si un barbat care cauta sinceritate si respect .Cred ca am farmec,sunt un barbat de incredere si un conservator in propriile idei despre dragoste fiind usor pesimist atunci cand nu sunt inteles corect.Imi place sa fiu apreciat,magulit,ascultat si sustinut atunci cand am nevoie de asta,caut sa ma pun in situatia partenerului sa inteleg si sa ascult intotdeauna sentimentele persoanei iubite,sa tin cont de ele si sa le exteriorizezam impreuna...Nu imi place minciuna si nici prefacatoria,nu vad rostul lucrurilor sau faptelor ascunse si urasc ignoranta.Imi doresc ca partenera de viata sa ajunga sa fie mandra de mine...Cred ca reprezint un caracter melancolic si bland uneori invatand in timp sa judec la rece.Sunt o persoana de spirit,caut intelegere si rabdare.Cred ca sunt o fire destul de pasionala ,loiala si fara limite de nedepasit atunci cand fiecare celula din trupul meu iubeste.Sunt imprevizibil si usor nebunatic dar asta din dorinta de a exprima ceea ce simt oricand si oricum...Ma consider un barbat echilibrat,un bun ascultator si observator,cu un caracter puternic caruia ii place stabilitatea.Imi plac copii si cred ca voi putea ajunge intr-o buna zi un tata si un sot bun...pana atunci,am sa inchei cu aceste idei asteptand cu interes parerea voastra si in special a ingerului pe care il iubesc cu toata suflarea mea...

Un comentariu:

  1. intradevar esti tot ce ai scris mai sus..sunt curioasa daca as incepe si eu sa fac postari de genul asta, cate defecte mi-as gasi si cate defecte as avea curajul sa postez..ce faci tu aici este un act de curaj, lasand toata lumea sa te citeasca...te sustin si sunt alaturi de tine!

    RăspundețiȘtergere