miercuri, 3 martie 2010

Cine sunt eu?...Cap.1...-Despre mine in societate...


Am cugetat in ultima vreme(in timpul linistit pe care l-am avut la munca) dar si in perioadele in care eram trist sau lipsit de chef (ca-ci se mai intampla) la mai multe aspecte ale vietii pe care o traiesc in fiecare zi si am ajuns la cateva concluzii pe care as vrea sa le ofer din suflet catre voi in urmatoarele zile ce vor urma…Pentru mine aceasta idee cu aceste postari care vor completa urmatoarea perioada reprezinta o provocare si vreau sa va analizez reactiile,vrand in primul rand sa inteleg ce fel de om sunt si cum ma percepeti voi...daca pana la urma sunt sau nu...UN OM BUN,UN OM NORMAL,UN OM DE INCREDERE s.a.m.d...Am sa ma refer in aceste mici povestioare la modul meu de a fi si a percepe anumite stari,situatii sau evenimente prin care se intampla sa trec uneori,ca multi altii dintre voi de altfel...Dupa ultimele luni traite si dupa bucuriile dar si necazurile intamplate in aceasta perioada am decis sa ma descriu mai mult si cu speranta ca nu va voi plictisi am sa va rog sa imi spuneti si parerea voastra despre ce voi scrie...Voi incepe in aceasta seara sa va spun parerile mele despre propria-mi persoana legate despre cum cred ca sunt eu in relatiile cu ceilalti oameni in societate,am incerc sa nu va plictisesc prea tare( voi,cei care ma cunoasteti si ma acceptati in fiecare zi,cunoasteti deja ca facand acest lucru incerc sa ma descopar invatand impreuna si alaturi de oamenii care ma accepta,ma sustin si ma plac asa cum sunt...si cu bune si cu rele...) si inainte sa incep, tin sa VA MULTUMESC din suflet pentru timpul pe care il acordati citind aceste randuri si in acelasi timp astept cu interes sa-mi spune-ti parerile,sfaturile si ideile voastre...

DECI...Despre mine in societate :


Cred ca sunt perceput ca o fire sociabila si de caracter (ca-ci nu am avut moive sa ma indoiesc de asta),un om ambitios,destul de perfectionist,un om foarte deschis in fata oamenilor care se deschid la randul lor,un tip istet dar si un om care uneori are prea mult orgoliu.In alta ordine de idei cred ca sunt un om sensibil la necazurile celor din jur si caut sa ajut asa cum pot pe cei care intr-adevar conteaza pentru mine(ca-ci si eu la randul meu sunt ajutat de oamenii care intr-adevar ma respecta si ma apreciaza).Cred ca sunt un om bine educat,un caracter puternic si un om care pune pret pe RESPECT in general in societate dar mai ales in relatiile dintre oameni tendinta clara bazata pe principii si loialitate.Cred in acelasi timp ca sunt un om favorizat uneori de soarta si ma pot adapta cu usurinta diverselor situatii in care sunt pus.Poate ca sunt facut pentru activitati variate,cu o dorinta prin care caut inainte sa-i multumesc pe cei din jurul meu ,asa dobandind si eu satisfactia si multumirea de sine.Imi place sa vorbesc foarte mult,sa-mi testez capacitatile si sa analizez reactiile celor cu care intru in contact ,dovedindu-mi mie insumi daca gandesc sau nu corect in anumite situatii.Caut acelasi tratament si din partea celor din jur,caut sinceritate(un lucru desi uneori dureros poate fi in acelasi timp o calitate pt cine o apreciaza ) destul de rar intalnita in ziua de azi si asa cum v-am spus mai sus respect.Nu ma consider un om materialist (imi place prin tot ce fac sa ofer,pentru a merita sa primesc,dar in acelasi timp recunosc ca banii reprezinta o tentatie la care visam cu totii si chiar un lucru de care depinde pana la un punct existenta noastra(pt.ca fara ei anumite nevoi ale vietii ar fi mai greu de realizat)dar in acelasi timp sunt genul de om care nu face neaparat din asta o prioritate,crezand cu tarie ca anumite lucruri,gesturi sau sentimente nu se pot cumpara,oricat de multi bani am avea in buzunar.-deci nu sunt genul profitor sau fals si in consecinta nu-mi place sa ofer sau sa primesc fara sa simt aceste lucruri doar de dragul ca aceste fapte sa insemne ceva,pt.ca asta ar insemna ca meritul sa nu fie pe deplin corect sau justificat... niciodata nu-mi place sa actionez la lucruri fortate daca nu trebuie sau nu simt asta,simt,spun si traiesc deschis oricat de gresit ar fi pentru unii in anumite situatii...dar am puterea de a-mi analiza faptele si cuvintele si am curajul sa-mi recunosc greseala atunci cand e cazul.Sunt orgolios si orice as face nu-mi place sa pierd desi (oricat de greu mi-ar fi in anumite momente) intotdeauna recunosc meritul celor din jur care castiga corect in orice activitate pe care o desfasuram impreuna.Nu ma consider un tip egoist ,nu sunt razbunator desi sunt genul care iarta dar niciodata nu uita.Nu-mi place minciuna sau falsitatea si nu apreciez oamenii care pentru a-si atinge scopul (oricare ar fi el) pot rani sau distruge chiar alte principii in care eu cred.Imi place lupta atunci cand consider ca am pentru ce lupta (ca-ci fara sa simt acest sentiment-renunt repede),cred ca sunt dotat cu o inteligenta destul de practica,surprinzatoare si populara.Sunt in acelasi timp un om de moral,un om care poate ridica pe altii mai usor decat se poate ridica pe sine,dar un om de cuvant si intotdeauna ducandu-si la bun sfarsit promisiunile.Sunt un om de moment ,ma bucur si ma intristez,exprim prin ceea ce fac si ce spun ceea ce simt... dar in acelasi timp sunt un om care intotdeauna analizeaza si isi recunoaste propriile greseli atunci cand e cazul...Imi place sa cred ca timpul mi-a oferit multe de invatat dar in acelasi timp sunt sigur ca mai am atatea lucruri si situatii pe care le voi invata si descoperii de aici incolo.Desi sunt multe de spus am sa ma rezum la aceste cateva idei despre cum cred ca sunt eu perceput in societate...crezand ca una dintre sarcinele mele in aceasta viata este sa dezvolt spiritul de generozitate si caritate incercand sa devin mai putin legat de pasiunile materiale si invatand zilnic ca bucuria mea este sa detin in suflet si in simtire ceea ce daruiesc altora prin felul meu de a fi...

Un comentariu:

  1. te-ai descris destul de bine...as mai spune ca esti sufletist, un om de incredere, un prieten de nadejde (inafara de iubit) si un om de nota 10.. sper k eu sa am macar pe sfert cate calitati ai tu..desi eu sunt destul de diferita de tine iti si seman..dar nu as spune ca putem fi sore ;))) asa ar insemna un incest si nu e cazul deocamdata...sper ca in drumul tau de autocunoastere te-am ajutar si eu sper ca am reusit sa te influentez pozitiv si sa te invat ceva..desi nu stiu ce as putea sa te invat...

    RăspundețiȘtergere