luni, 1 martie 2010

Despre primavara...


Azi mi-am inceput ziua la inceput de martie in Bucuresti si am plecat fericit si plin de speranta in noul anotimp care de azi se asterne peste noi (cel putin calendaristic).Mergand grabit spre gara,in drumurile mele am observat copacii care se pregatesc incet-incet sa infloreasca,lumea grabita dar zambitoare,flori-chiar multe flori in jur si am ascultat printre altele zumzetul orasului care freamata la debutul acestei luni frumoase de primavara. M-am bucurat enorm,pentru ca m-am simtit protejat ,incurajat si plin de putere si speranta in acest oras unde imi petrec clipele frumoase si pline de bucurie alaturi de oamenii importanti din viata mea ... am simtit cu putere cum totul isi revine dupa iarna grea prin care am trecut si am inceput sa observ cum totul incepe sa prinda viata... sa prinda culoare. Totul in jurul nostru incepe sa zambeasca, prin verdeata. Imi place culoarea verde si e tare placut sa vezi cum totul devine un verde crud si atat de pur.... Imi doream sa ma intorc din drum...sa raman pe loc,si sa analizez privind la tot ce se intampla in jurul meu fara sa ma grabesc...dar trebuia totusi sa merg si sa observ din mers noile transformari ale mediului..Acum abia aştept sa ma trezesc intr-o dimineata, sa ma pregatesc de munca , sa ies din casa si sa dau piept cu miresmele primaverii, sa vad pe tot drumul numai flori, verdeata,zambete,speranta si mult optimism.De astazi traim cu totii o noua primavara in care va doresc numai realizari si bucurie in tot ceea ce va propuneti sa faceti in acest nou anotimp atat de romantic si dulce ...si asta pentru ca dupa parerea mea primavara este mai mult decat un simplu anotimp,este o stare de spirit. Desi nu sunt un admirator atat de infocat al culorilor rosu si alb ... rosul ce l-am vazut in dimineaţa asta peste tot in jur ma facut sa simt parfumul ce mi-a invaluit simturile incantandu-ma si bucurandu-mi fiecare bucatica din trupul meu...aproape ca m-au facut sa nu ma mai grabesc spre locurile unde trebuia sa ajung...am devenit brusc melancolic,pasional si infometat de placerea indusa de aceaste doua nuante pure si atat de calde... imi doream brusc doar sa simt si sa traiesc azi mai mult decat oricand bucuria simturilor.. .sa ma bucur si sa raman hipnotizat o clipa privind si respirand clipele de fericire traite si cele la care sper ca vor veni in viitor...dar am continuat drumul increzator si am pasit cu speranta ca in aceasta primavara va fi altfel decat in anii ce au trecut... Am avut un sentiment ce pare mult prea dificil sa-l descriu în cuvinte.. dar poate ca zilele astea, ridicand privirea spre cerul senin, simtind totul in jur inflorind si renascand dupa atata frig si vreme mohorata veti simti la fel ca mine azi si voi si de aceea va doresc tuturor ...O PRIMAVARA FRUMOASA plina de bucurie si de fericire prieteni...

2 comentarii:

  1. primavara asta e ca o gura de aer proaspat. simti cum incepe sa se incalzeasca totul in jur. vezi oameni mai deschisi si simti iubirea mai intens ca de obicei. primavara este anotimpul in care dragostea prinde aripi. iar pentru a prinde aripi ea trebuie incurajata. :* te sarut dulce si iti multumesc pentru ca prima zi din primavara asta a inceput alaturi de tine

    RăspundețiȘtergere