luni, 12 aprilie 2010

Bai,suntem destepti...toti,ca noaptea….dasta va scriu noaptea…


Nu prea imi dau seama cum si de ce (vorba vine), am avut o revelatie: romanii sint destepti. Toti... Asa cum stau eu lasat pe un scaun intr-un evident picaj cauzat de un profund plictis (datorat motivului pt.care va scriu aceste randuri), realizez ca am incredibilul noroc sa ma fi nascut intr-o tara de analisti, comentatori, tragatori de concluzii, acuzatori, disecatori, pasatori de vina, o natie de smecheri ce cresc antrenandu-se sa delege responsabilitatile si sa arate ca ei ...E evident destepti si altii, ceilalti, oricare, sint evident prosti.

Si ma intreb cum ...(beeeeepppp)... pasarika....mamei....noastre e posibil asa ceva?! Asta-i intrebarea. Soldatii stiu sa castige razboaiele pamantului ...cand inainte nici nu stiau cum arata glontul sau pe unde se baga in armament (ai FAZAN....si ai pierdut)...explicandu-ti (fiind destepti in capul lor) cum se duc ei la razboi si se lupta cu inamicul invizibil pe timp de pace ,visand inca la eroul zilelor noastre mai ceva ca bruce willis dupa filmul Armaggedon...Groparii stiu intotdeauna sa sape o groapa, chiar cand sint pulbere de beti. Cand nu intra sicriul in groapa e de vina ori pamantul, ori mortul, ori fabricantul cosciugului. Groparu iti spune si de ce, pe larg, cu argumente puternice. Cand nu se mai face cucuruzu pe ogor, taranu iti spune ca-i statu de vina ca nu-i da ajutoare, samanta ca nu-i buna, ceru ca nu da ploaie ori cucuruzu care NU VREA SA CREASCA! Cand moare pacientul tanar ( pana acum 2 zile sanatos fiind) aflam ca era de fapt extrem de bolnav si un doctor nu si-a dat seama iar altul a fost la fel de prost, in niciun caz nu va recunoaste cel care ii constata decesul ca el a gresit. Drumuri nu avem nici acum pentru ca ministrul actual zice ca ministrul de a fost acu un an a gresit flagrant, iar ala de acum trei mandate a fost chiar mai prost decat cel de acum 5 mandate. Cel care va urma va fi mai destept decat cel actual, nu va putea sa faca nimic insa. Ne va zice insa de ce nu a putut, cu acte, documente, statistici.

Toata lumea stie ce se intampla, ce nu merge bine, de ce nu merge bine. Ma simt coplesit, sint apasat de datul cu parerea. Asadar imi dau si eu cu parerea, ce umerii mei sa fac. Concluziile se trag in emisiuni tocshow la teveu, editoriale in ziare, mese rotunde, sedinte, pe stadion, pe santier, la cinema, in casa de nebuni, in carciuma intre doua boraturi pe gard si un pisu mik pe paltonul prietenului cel mai bun. Fiecare-i sufiecient de bun sa zica de ce-s atat de prosti restul. Si vorbele grele, de duh, se spun raspicat, clar, intelept, fara ezitare, furibund, cu convingere...sau,se scriu pe blogg-uri(asa cum fac si eu ca sa ma dau rotund in fata celor care au suficienta rabdare sa-mi citeasca prostiile)...e corect,nu?...(faptul ca recunosc)...la asta ma refeream...

Nu ma intrebati ce mi-a casunat, nu mi-a casunat nimic. Doar ca-s fericit ca vad destepti peste tot, ma bucur ca traiesc aici, ma bucur ca inot in izvoare de cugetare si pentru ca aud in jur... eu sint cel mai destept si mai intelept...voi nu stiti...nu e asa...sunteti prosti...asa se face...hahahaha...ce amuzant... Ar fi pacat ca intelepciunea noastra sa se piarda. Sa arza gandurile noastre ca papirusurile din Alexandria. Asta de aici, din sud-est-ul europei unde s-a inventat smecheria romaneasca (cea mai de pret din cate exista pe pamantul asta plin de fel de fel de genii si mentori care mai de care mai inteligenti)...Ca sa ma incadrez in acest tablou (din care fac parte si oricat as vrea nu am cum sa ies...defapt,poate ca nici nu ar fi fun,pentru ca pana la urma diferenta o fac faptele si nu vorbele si parerile aiurea aruncate-n tramvai... Las si eu o cugetare oarecare, ce-mi trece acu prin cap (ca sa vezi cat de inteligent sunt....sau as fi putut sa fiu daca taceam si nu incercam sa ma racoresc la modul asta...) Lasa si tu una. Absolut ce-ti trece prin cap. Facem colectie. Cugetarea mea e:

Cainii uzi ar fi cu mult mai fericiti decat...Decat ce? Decat cartofii....Si totusi...exista o intrebare....Prajiti sau nu?....(evident...EI...Cartofii)...hehehehehe...V-am salutat din mers si astept parerile voastre...

Un comentariu:

  1. omg:)) cugetarea mea e asta: fetele mari ar fi mai bucuroase daca ar avea o crescatorie de castraveti! si soldatii ar fi mai putin antipatici daca s-ar imbraca in clovni :)

    RăspundețiȘtergere