vineri, 23 aprilie 2010

Felul tau de a fi...



Mi-ai invadat mintile fara pic de rusine sau parere de rau. Nu te-ai gandit niciodata ca exista astfel de sentimente,astfel de ganduri,de vorbe ,o astfel de dragoste...nu te-ai gandit ca poti trece prin asa ceva,ca poti simti toate astea si chiar mai mult de atat....cand razi,cand te intristezi,cand esti melancolica,cand esti exuberanta,cand ai nevoie de liniste,cand te relaxezi,cand pur si simplu vorbim,chiar si cand dormi... Eh, aflii acum ca nici eu nu cunosteam toate astea...aveam habar dar niciodata nu le-am trait...nu asa...nu atat de frumos,de intens,de pasional si de sincer...draga mea.
Stii cat te iubesc? De unde sa stii? Chiar nici eu nu am idee cateodata … e prea mult pentru gandirea mea, pentru gandirea omeneasca. Stii bine ca iubirea e irationala, de-asta e mai bine sa fie simtita si aratata cand trebuie,fara alte ocolisuri. Vino la mine! Arunca-te in bratele mele si uita grijile, poluarea, prietenii, scoala; lasa muzica deoparte si lasa-ma pe mine sa iti cant . . . Hai sa ne imaginam ca doar atat exista in lumea asta: tu, eu, un tricou lung, un cearsaf racoritor.Hai sa dansam...
Vreau doar sa ma tii in brate . . . sa imi dai drumul cand iti voi spune eu “gata”, dar crede-ma, ai de asteptat.
Eu imbracat in tricoul de la tine,simtindu-ti parfumul dulce ,gustul pielii tale catifelate...caldura ta,atingerea si mangaierea ta...respirandu-ti ideile,impartasindu-ti gandurile,simtindu-ti alinarea dulce a rasfatului si a fericirii in fiecare gest. . . tu jucandu-te in parul meu, in timp ce iti vorbesc, apoi sa iti mangai chipul, sa te iau (iarasi) in brate, sa te tin strans, sa te simt asa . . . aproape; sa te simt parte din mine, sa te simti iubita,apreciata si respectata pentru ceea ce esti si pt.ceea ce ma faci sa fiu langa tine...!
Ma amuza ca observi fiecare gresela a mea si o accentuezi uneori,privesti totul cu zambetul pe buze si ma asculti fermecata cum iti soptesc vorbe de amor,imi zambesti topindu-mi si cele mai inghetate ganduri,ma mangai facandu-ma sa vibrez.Ma intelegi,ma sustii,ma respecti si ai grija de mine,ma certi,ma jughinesti,ma doresti si ma corectezi crezand in mine...in noi... E atat de placut sa te simt,sa te aud,sa impart totul cu tine ...chiar si rautacioasa fiind esti amuzanta si incitanta in felul tau natural de a fi, ba chiar totul se transforma intr-un mister al naibii de placut, de nedeslusit. Ce as mai putea vrea de la tine? Sa fii aici, sa fiu acolo...atat, si as fii pe deplin multumit, impacat, fericit, iubit [ . . .]
Ahhh, cat imi place felul tau de a fi: imi place pt ca esti atat de delicata . . . cu mine. Nici nu am nevoie sa te porti frumos cu altii, ma intereseaza totul unitar- noi. Imi place sa te iubesc, imi place cand imi spui ca ma iubesti. Imi placi cand razi, parca esti un copil care si-a revenit dupa o nota proasta luata la scoala, imi place ca ascunzi entuziasmul, dar te bucura un gest minor, daca vine de undeva din adancul sufletului. Te iubesc pentru ca ma faci sa ma indragostesc tot mai mult de tine, pentru ca imi trimiti mesaje si imi spui . . . ceea ce simti, pentru ca iti place sa ma joc in parul tau,iti place sa imi simti mainile alintandu-ti in mangaierea lina ...pielea . . . pentru ca sunt prea multe motive sa le pot insira aici. Imi placi pentru ca esti copil, esti pur si simplu unica, esti dulce,esti sincera,naturala,rautacioasa,ambitioasa ,frumoasa si desteapta,esti tot ce am nevoie...si esti a mea facandu-ma cel mai fericit barbat de pe pamant...Imi place la nebunie sa te privesc [ . . . ]...imi place la nebunie sa TE IUBESC...

Un comentariu: