luni, 26 aprilie 2010

Buna dimineata...pis

http://www.youtube.com/watch?v=LHizBni2DKw&feature=related


M-am trezit inainte sa sune ceasul...mai aveam 20 de min de somn insa ceasul meu biologic m-a indemnat sa ma trezesc...primul lucru pe care l-am facut a fost sa te privesc...dormeai linistita,zambeai in somn asa cum faci de obicei si imediat sufletul mi-a fost incalzit.Te-am privit cateva minute,te-am mangaiat usor si abia daca te-am atins cu buzele pe umarul drept.Ma indesase-i in perete iar tu dormeai pe mana mea stanga care iti sprijinea capul.O priveliste dulce,romantica si totusi atat de emotionanta.Apoi mi-am inchis ochii incercand sa mai profit de putinele minute pe care le mai pot sta langa tine pana cand intr-adevar o sa sune ceasul.Il oprisem pe al tau,nu am vrut sa inceapa sa cante si sa te trezeasca...Zaraza...frumoasa mea zaraza ce stai langa mine si dormi linistita stiind cata nevoie am de tine si cat de fericit ma faci...Clipele au trecut si in cele din urma a sunat ceasul meu,exact la timp ca-ci atipisem iarasi in imbratisarea si caldura ta...iarasi te-am privit,dormeai atat de linistita si pt o clipa m-am intrebat:Ce te face sa fi atat de pura,de linistita,de frumoasa?...poate ca oboseala,poate ca linistea pe care o simti iubindu-ma,poate amandoua...gata cu intrebarile (mi-am zis) si am plecat usor din pat stiind ca trebuie sa ma pun in miscare.Am dat buna dimineata,mama ta ma astepta deja in bucatarie cu cafeaua pe masa...un sentiment de multumire am simtit la primul cuvant de buna dimineata pe care l-am rostit simtindu-ma apreciat,oarecum important si cel mai mult simtindu-ma linistit si implinit ...Am evitat primele contacte vizuale (chipul meu nu putea ascunde in primele minute oboseala dar si tristetea ca am sa plec de langa tine)...apoi,m-am uitat pe geam spunand ca...Parca ar vrea sa ploua...gandindu-ma totusi ca nu va fi asa,ba din contra,va fi o zi buna,linistita,de dor si de amintire a acestor clipe...asa cum sunt,cum au mai fost si cum vor mai fi.Am plecat la baie,intre timp iti luasem un mic notes si un pix,te-ai obisnuit deja sa-ti las biletele pe tastatura si eu m-am invatat sa le ofer pt ca este modul meu de a-ti spune buna dimineata atunci cand faci ochisori si nu sunt langa tine.Am scris cateva randuri,nu stiu cat de importante si cat de coerente sunt,e dimineata,sunt obosit si usor trist ca trebuie sa plec(asa sunt de fiecare data) dar nevoia de a-ti spune ceva (chiar si cand dormi) ma copleseste...Dupa ce m-am spalat pe ochi am revenit in bucatarie unde am inceput ca de obicei o conversatie placuta cu mama ta,care de fiecare data imi da putere si speranta ca vor veni momente bune in ziua si in saptamana care urmeaza...Sorb primele guri de cafea imi aprind tigara si ma uit pt prima oara la ceas...e 7.20 si parca acum 2 min sunase ceasul.Hotarat nu am sa ma leg de timp in dimineata asta...el imi ofera aceste clipe de fericire alaturi de tine si ai tai...in casa ta...cu familia ta...ce sa am cu el?...In fine,totusi el trece si ajung iarasi langa tine facandu-mi bagajul in liniste,faci ochisori si imi oferi un zambet plin de caldura.Iti spun buna dimineata,imi raspunzi si inchizi iarasi ochii incercand sa dormi...esti usor trista ca va trebui sa plec,ai pus mana pe locul unde am dormit eu si din cauza oboselii ai atipit iarasi.Imi dau cu parfum,imi verific toate cele si inainte sa ma cobor in genuchi langa patul tau te intorci (ca prin vis ) cu fata spre mine si iarasi imi zambesti,pari linistita...totusi usor trista stiind ca am sa dispar...iti iau mana si o sarut,nu stiu daca simti dar iti lasi mana moale si te bucuri de buzele mele...nu ma pot abtine si vin peste tine in pat strangandu-te in brate...iti spun ca te iubesc soptindu-ti linistit cuvintele mele de amor...ma intrebi daca am dormit bine si iti raspund privindu-te...excelent pisule...apoi,imi spui sa am grija azi...si apoi ma despart cu greu ducandu-ma spre usa,nu inainte de a te mai privi inca odata cum dormi...iti soptesc ca te iubesc si iti doresc o zi si o saptamana excelenta ...apoi te las sa continui somnul.Imi iau la revedere de la parintii tai si plec la drum...Metro-ul ma astepta...mi-am gasit un loc si am simtit cum parca mi-e greu sa plec...nici metrou-l nu pleca(parca spunandu-mi ca ar trebuii sa cobor,sa alerg sa te mai sarut odata) ca ma va astepta...am suspinat cu gandul la asta si am plecat spre gara...aici trenul nu era garat(iarasi un semn ...mi-am zis)...si am privit in zare asteptandu-l...mi-au venit in minte clipele de ieri cand dupa o zi obositoare ai dorit sa ma vezi si sa fiu langa tine chiar si usor rautacios de sunt uneori...sti deja ca numai in bratele tale si langa tine ma simt complet...Dupa cateva minute eram deja in tren plecand spre Ploiesti.Mi-am pus filmul pe telefon si in timp ce rula imi aruncam ochii peste peisajul ce se desfasura cu repeziciune lasand in urma orasul de care ma leaga dragostea de tine...iarasi am simtit emotia si dorul clipelor traite (ce o fi cu mine?)...de ce azi e altfel?...imediat am simtit cum melancolia imi da putere si am zambit luminand compartimentul...iti amintesti?...mi-ai spus sa zambesc si asta am facut...de 7 luni fac asta si sunt mai fericit ca niciodata ...am ajuns la munca pisule acum...am sa ma gandesc la grija pe care mi-o porti si pana data viitoare cand am sa te strang in brate promit ca o sa am grija de mine...abia astept sa te aud,sa te simt cum zambesti si o sa adun iarasi dor de tine,dor de noi...nu stiu exact de ce am simtit sa scriu aceste randuri dar acum cand ma apropii de sfarsitul postarii simt o implinire si o fericire calda invaluindu-mi trupul stiind ca o sa le citesti si tu...asteptandu-ti reactia am sa-mi raspund singur stiind ca ceea ce simt e DRAGOSTEA...sunt fericit ca te am,sunt mandru de asta si NU AS VREA SA-TI DAU DRUMUL VREODATA SAU SA-MI IMAGINEZ CA TE-AS PUTEA PIERDE ...as fi iarasi pierdut,as fi trist si nu mi-as ierta-o vreodata...as fi iarasi doar pe jumatate...



Buna dimineata ingerule...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu