luni, 15 februarie 2010

Marea asfaltare sau cum sa va ingrijiti masina pe timp de iarna...


Ehe…Iata ca am revenit iarasi alaturi de voi dragi prieteni ,de aceasta data nu stiu daca subiectul meu va capta atentia voastra dar simt pur si simplu ca trebuie sa ma descarc…Dupa orele de program ,am dat o fuga repejor cu masina mea de zeci de mii de euro (cine stie cunoaste…) pana in oras (ca-ci azi am luat sacul de bani drept salariu cu taraita de la seful meu) sa cumpar ceva pentru unul dintre prietenii mei care zilele trecute si-a serbat ziua de nastere...Mergeam eu tiptil –tiptil cu 20-30 km/ora prin orasul meu de vis si am descoperit cu surprindere ca pur si simplu acest minunat oras arata ca dupa bombardament...E drept ca sambata seara am fost in Bucuresti ,dar nu-mi amintesc sa fi dat astia bomba de la Hiroshima la Ploiesti in week-end sau ceva de genul...Ahhh...mi-am adus aminte....Tocmai ce sa topit zapada cazuta iarna asta si pe care autoritatile noastre au avut grija sa o topeasca fortat cu fel de fel de solutii platite din banii nostri publici...si au aparut de sub omat aceste cratere pe care oricum ai merge cu masina ,pur si simplu nu ai cum sa le eviti...Acum,o sa spuneti ca trebuia sa faca asta (marea dezapezire)ca doar masinile trebuie sa mearga pe carosabil si acesta trebuie sa fie in stare buna ...Sunt perfect de acord ca-ci sunt si eu sofer in jungla asta de pe soselele patriei(orasului in care fac slalom printre gropi) dar fratilor,cu respect va informez ca dupa parerea mea,asa cum zapada trebuie inlaturata cu grija si la timp de pe sosele,asa si soselele trebuiesc ingrijite astfel incat aceste situatii in care ne rupem pur si simplu masina mergand chiar cu viteza ochilor de mort...sa fie evitate.

Străzi în care s-au investit zeci de miliarde de lei vechi arată acum ca după niste transee facute ori de armata pentru a preintampina ofensiva unui potential inamic ,ori de niste *Doreii* pusi pe fapte mari dupa vreo cateva sticle de Unirea la o caterinca generala facand parca misto de toti soferii ce incearca sa evite distrugerea propriilor carute cu motor incercand sa ajunga la destinatie, iar partea cea mai gravă este că s-au distrus străzile mediatizate atat de intens in marea campanie electorala de alegere a primarului acestui minunat municipiu...V-am spus toate astea pentru ca (intamplator sau nu) acum cateva saptamani am strambat o janta intr-o bordura nesemnalizata la timp (dar si ne-observata de mine din cauza ca nu aveam premergatoarele la masina aprinse) dar si pentru ca in curand se va apropia Inspectia periodica la masina (pe care sincer voi incerca sa o rezolv fara sa mai trec pe la mecanic)...Spun asta pentru ca oricum la situatia actuala a drumurilor ,sunt constient ca azi repar masina....si maine e la fel...Oricum ar fi aveti grija dragi soferi si daca inca nu v-ati montat motoare ce va ridica masina exact ca o perna de aer la cativa cm de sosea,incercati sa mergeti prudent si incercand sa evitati (daca aveti ce) distrugerea masinilor proprii si personale...

DRUM BUN PRIETENI...

Un comentariu:

  1. de bv pt postarea asta...........alti baga in straziii enjdamiiii de euroi si au strazi la noi oha ...citez"TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL".....

    RăspundețiȘtergere