luni, 8 februarie 2010

Pentru adultii contemporani, pseudo-intelecto-neuro-ipohondri.... adica pentru noi...


Stateam si imi pandeam neuronul din cap incercand sa-l prind la cotitura si sa-l intreb ce are de gand cu mintea mea…si atunci cand l-am prins m-am apucat sa scriu asta…Sper sa va placa…

Se spune ca in fiecare zi trebuie sa mancam un mar pentru fier si o banana pentru potasiu. De asemenea o portocala pentru vitamina C,o jumatate de pepene galben pentru a imbunatati digestia si o cana de ceai verde, fara zahar, pentru a preveni diabetul !De asemenea in fiecare zi trebuie sa bem doi litri de apa (si apoi sa asteptam timp dublu decat timpul pe care l-am pierdut ca sa bem).
In fiecare zi trebuie sa mancam Activia sau iaurt, pentru a avea 'L.Cassei Defensis', care nu stim exact ce este(desi suna bine), dar se pare ca, daca nu bem un iaurt si jumatate in fiecare zi, incepem sa vedem lumea cam tulbure.In fiecare zi trebuie sa luam o aspirina, pentru a preveni infarctul, si un pahar de vin negru, pentru acelasi lucru,altul de vin alb, pentru sistemul nervos precum si unul de bere, pe care deja nu-mi mai amintesc pentru ce era(am sa-mi intreb un prieten care serveste bere zilnic...probabil ca e pentru ten...). In sfarsit ,daca le bem pe toate impreuna, chiar si daca facem o congestie,nu ne mai preocupam si probabil nici nu ne mai intereseaza aspectul…ce dracu,suntem oameni maturi !!! In fiecare zi trebuie sa manancam fibre. Multe, foarte multe fibre.Trebuie sa mancam intre 4-6 mese zilnic,usoare, fara sa uitam a mesteca de 100 de ori fiecare inghititura. Facand un mic calcul, doar pentru a manca,ne cam ia cam 5 ore.Ahhhh,era sa uit…dupa fiecare mancare trebuie sa ne spelam pe dinti, adica: dupa Activia si fibre, dintii, dupa banana, dintii, dupa mar, dintii...si asa mai departe, (daca avem dinti) fara sa uitam sa folosim firul dentar, masajul gingiilor, o sorbitura de Plax...(Mai bine umplem cada si punem muzica, pentru ca intre apa, fibre si dinti, ne vom petrece cateva ore aici, inauntru). Daca dormim 8 ore si lucram alte 8, plus cele 5 pe care le folosim pentru mancare, fac 21.Ne raman 3, in care intotdeauna se poate intampla ceva imprevizibil.Dupa statistici, ne uitam 3 ore zilnic la televizor.Ei bine, deja nu se mai poate, pentru ca in fiecare zi trebuie sa mergem cel putin o jumatate de ora (adica sa ne intorcem dupa 15 minute, ca altfel dupa o jumatate de ora se face o ora de mers).VAI…CE COMPLICATA SI AGLOMERATA NE E VIATA…Trebuie sa ne pastram prieteniile, pentru ca sunt ca plantele:(trebuie udate zilnic). Si cand plecam in vacanta deasemenea.Pe langa asta trebuie sa fim bine informati, asa ca trebuie sa citim cel putin doua ziare si anumite articole de revista, pentru a compara informatia. Ahhh !, trebuie sa facem sex zilnic, dar fara sa ajungem sa facem din acest *sport*o rutina: trebuie sa fim inventivi, creativi, sa reinnoim seductia si sa mentinem flacara aprinsa zilnic...Asta ne ia timp; si nici nu mai vorbim daca este sex tantric !!! (cu respect va amintesc: dupa fiecare mancare, trebuie sa ne spalam dintii !)-nebunatic apropo...hahaha.... De asemenea trebuie sa ne facem timp pentru curatenie, pentru spalat rufe, vase, si, nu mai zic, daca avem caine, sau alt animal... Copiii???...Doamne… In fine, dupa socoteala mea, imi ies cam 29 de ore zilnic.Ouupppsss…!!!Cum dracu sa le facem pe toate fratilor???...Hmmm…Singura posibilitate care-mi trece prin minte alergandu-mi neuronul cu pliciul de muste, este sa facem mai multe lucruri deodata, de exemplu: ne facem dus cu apa rece si cu gura deschisa, asa bem cei 2 litri de apa. In timp ce iesim din baie cu periuta de dinti in gura, ne ducem sa facem amor (tantric) in picioare, cu perechea noastra, care in treacat se uita la TV si comenteaza, in timp ce matura sau baga aspiratorul…Ne-a ramas o mana libera? Ne cheamam prietenii. Si parintii !!! Bem vinul (dupa ce ne chemam parintii va fi nevoie). Iaurtul cu mar ni-l poate da partenerul (a) noastra de viata, in timp ce isi mananca banana cu Activia si maine schimbam rolurile.Frumoasa miscare ce mentine armonia in cuplu foarte intensa si imprevizibila in fiecare zi (parerea mea)…:D ...Deoarece deja am crescut, cel putin nu mai trebuie sa luam obligatoriul Danonino Extra Calciu in fiecare zi(hmmm...iarasi un apropo nebunatic...)...Uuuf!!! Dar daca ne raman 2 minute, ne reamintim de un telefon la prieteni (pe care trebuie sa-i udam ca pe plante), in timp ce luam o lingurita de cereale cu fibre,(care fac foarte bine ...).Cam astea au fost parerile mele traznite pentru seara asta…sper ca am fost amuzant si ca ve-ti trage (ca de obicei) concluziile bune si folositoare care va vor ajuta (sau nu) pentru fiecare in parte dintre voi.Acum va las pentru ca intre iaurt, jumatatea de pepene, berea , primul litru de apa si a treia mancare de fibra din zi, deja nu stiu ce sa mai fac, dar am nevoie la wc urgent.Ahhhh (era sa uit…), o sa profit si imi voi lua periuta de dinti... Sper din suflet ca nu v-am plictisit,dar daca totusi am facut-o…IMI CER SCUZE pentru ca am uitat ca pe voi lucrurile astea va pot stresa daca nu aveti timp sa cititi toate prostiile mele... ESTE DIN CAUZA BOLII ALZHEIMER, IN CIUDA ATATOR INGRIJIRI, NU AM PUTUT SA O COMBAT...

Aveti grija de voi si astept comentarii daca simtiti nevoia sa ma ajutati…
P.S….Apropo,Sunt perfect sanatos,mi-au spus vocile din capul meu…

Un comentariu:

  1. esti f tare frate..........sa mor io am ras cu lacrimi.........chiar mai bine dispus

    RăspundețiȘtergere