joi, 13 mai 2010

Cand eu sunt TU...Cand eu sunt EU...


Camera se lumineaza de torta vie, care esti tu...In urma ta raman pasii de dans arzand iar imbratisarea ce creste'n inima ta e de'o caldura patrunzatoare...Apartamentul tau intreg pare a adaposti o stea, atunci cand eu sunt tu...Noaptea a luat cu ea focul...Primele raze ale soarelui vibreaza in cer ca niste corzi de mandolina, dar soarele nu este galben, nici macar portocaliu...Soarele e cum vrei tu...Pe geam, respiratia'ti adormita acopera cu roua ei calda imaginea trista a diminetii.Cand eu sunt tu, tu ai soarele de partea ta si cate zile vrei tu sa ai...Ai lacrimi in mana stanga, un buchet de flori de cactus in cea dreapta si zambete de'un rosu perfect aruncate'ntamplator in coltul gurii.Ai un ocean de fericire ascuns in buzunarul drept, partitura noptii ce'a trecut si rima celor ce vor urma in cel stang.Ai atingerea zilelor de maine adanc in ochii tai ca marea si nebunia'ntiparita pe zambetul de'o fericire molipsitoare...Porti tatuat pe frunte primul sarut, dansezi cu timpul pana noaptea tarziu si pictezi fericirea in palmele mele, atunci cand eu sunt tu...

Dar spune-mi, cand eu sunt eu, ma crezi ca te iubesc?

Voi desena clipiri adanci in ochii nostrii de-un sinceritate grava...Apoi impreuna vom canta sclipirile fericirii, fiind acompaniati de-un sunet cald si suav;...Vom colora, razand, calde primaveri in inimile noastre primitoare.Si vom trai jocul placerii si al dragostei cu rugatoarele priviri de 'nu vreau sa mai pleci';...Vom dori soptit dorinţe, alungandu-ne-ntristarea...Ne-om imprieteni cu luna, chemand si cantand visarea dorintelor noastre implinite si ce vor urma...;Vom bea fericirea din sufletele noastre pana in zori, cu-nghitituri repezi din cani albastre...Si-apoi, cand sa plecam, ne vom propti iubirile din sufletele noastre pline de dragoste...Caci noi,amandoi...cei a caror umbre zugravesc placere in tot ceea ce facem,simtim si traim impreuna...V-om lasa peste timp ca ramas bun, imagini ce saruta in tacere fericirea si respectul ce le simtim...,Vom picta impreuna cerul cu nenumarate stele puiule...


Te iubesc...!!!

Un comentariu:

  1. cand eu sunt tu, marea devine mai albastra si cerul mai limpede. aproape ca vad stelele plutind intr-o betie dulce. cand eu sunt eu, totul se prabuseste in jurul meu. apar monstrii de foc si balauri de vant. apar vuiete violente colorate strident ce ma hartuiesc si nu-mi dau pace.
    Cand eu sunt noi, raul reuseste sa piara si in urma lui blanda atingere a dragostei curata orice pata ratacita. Te iubesc asa cum nu am crezut ca voi putea iubi vreodata...

    RăspundețiȘtergere