joi, 27 mai 2010

Valeleu.....a venit criza...!!!



Ascundeti-va in gaura de sarpe, fugiti sub casa, in pod, in dulap... (poate dati de amantul nevestei), vine crizaaaaa!

M-am saturat de criza asta pana peste poate. Simt ca fac crize. Crize in sus, crize in jos, americanii sint in criza(sau au fost) si daca sint americanii o sa fie toata lumea. Ca, nu-i asa, ei fac legea, pestele de la cap se impute, a venit criza... O sa fie rau, o sa fie foarte rau, tre’ sa gasim solutii anti criza. presedintele isi ia Logan si mananca rosii romanesti. Cumparati produse romanesti dar totodata fiti ponderati. Nu mai aruncati banii aiurea, s-ar putea sa nu mai dati de altii... Economisiti....(daca aveti de unde dupa ce taie guvernul)...

Gata, am gasit solutia de lupta anti-criza, v-o recomand si voua. Plecam de la doua notiuni de baza. Produse romanesti si economie... Ok.... Stiu perfect ce am de facut. Pentru inceput imi vand masina. In pierdere, normal, ca-i criza, nu mai cumpara nimeni masini. Cu banii pe care ii iau pe ea o sa-mi iau o Dacie veche amarata.... Produs romanesc... Si-mi iau o Dacie d-aia utilitara (Papuc)... Cu bena in spate... Va spui imediat de ce... Pai in primul rand pentru ca acolo, in spate, pot sa fac o mica ferma. Cumpar un porc romanesc dintr-o ferma romaneasca si-l cresc acolo. Langa porc mai bag o oaie, un berbec (sa babardeasca oaia si sa am miei de pasti) si 2-3 gaini. Ce vor face oua, oua romanesti. Imi trag si un stup de (si cu) albine. Sa fie bogatie, miere dulce, aur lichid. De jur-imprejurul cocinii fac niste mici rasaduri. Rosii romanesti din samanta romaneasca. Niste cepe si cateva cuiburi de cartofi. Pamantul il imbogatesc cu caca de la porc, doar e aproape, nu cheltui bani pe transport. Deci am mini ferma, produc, produc chiar mai mult decat consum, pot sa si vand. Dar nu am cui, ca lumea economiseste. Esential e ca produc.

Avand mini ferma in masina am mai rezolvat o problema. Apa. Resursa naturala. Parchez masina pe marginea drumului pe unde zilnic trece masina care spala strada... Da, masina primariei care spala asfaltul si-mi uda mie masina in fiecare dimineata. Deschid usa la bena si am rezolvat mai multe probleme. Dau apa la porc, la gaini, imi ud rasadurile cu rosii, ceapa, si cuiburile de cartofi. In plus pot sa fac si eu dus. Acolo, cu porcul in stanga si gainile in dreapta. Intre rasaduri, nu pe rasaduri, sa nu distrug bunatate de cultura eco. Polenizata de albinutele mele romanesti.

Nu e suficient, asta nu-i iesire din criza. Imi trebuie haine. O fi criza, dar nu sintem in epoca de piatra chiar daca locuiesc mai mult in bena. Am lana, de la oaie. Tund oaia, trebuie sa torc lana. Nu am fuior. Rup coarnele berbecului si-mi fac fus si fuior. Gata, am rezolvat-o si pe asta. Papuci. Nu am papuci. Ma uit la porc. Rumega linistit cartofi. (deja cuiburile produc). Porcul ma vede ca ma uit la el. Simte ca ceva nu-i in regula. Grohaie nelinistit. Incearca sa fuga. Nu are unde, bena-i mica. Il prind.

O ora mai tarziu. Porcului ii lipseste soricul de pe buci... A aflat si el ca-i criza... Americanii sint de vina. Eu mananc fericit rosii romanesti cu curu’ pe stup, leganandu-mi usor picioarele... Picioarele incaltate cu opinci facute din pilea porcului. Incheiate cu sireturi impletite din lana. In cap am caciula din blana de berbec. Ati ghicit, nici berbecul nu mai are blana pe buci. Si el a aflat ca-i criza. Manac rosii la lumina unei lumanari facuta din ceara albinelor.

Am iesit din criza. Si produc. Precum vedeti nu-i deloc greu sa lupti cu criza si chiar sa o invingi. Tranzitie usoara, vorba aia de demult.


HAVE FUN...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu