luni, 24 mai 2010

Scrisoare deschisa...


O noua dimineata in care timpul parca ne-a accelerat momentele pe care amandoi le detestam.Momentele in care trebuie sa ne despartim...De data asta timpul nu mi-a fost un inamic ,ba din contra ,as putea spune ca mi-a deschis ochii (inca odata) asupra sentimentelor pe care le simt.Am avut din nou momentele mele de (eu cu mine) in care am realizat iarasi cata dreptate ai si cat ma ajuti fiind pur si simplu TU…Complicata de inteles uneori cand taci,rautacioasa si impulsiva cand esti suparata,rabdatoare si intelegatoare cand sunt tantalau dar intotdeauna corecta si sincera cand ma simti linistit si mai putin incapatanat si orgolios...Sti deja ca sentimentele pe care le simt pt tine sunt unice,sincere si pline de mandria de a te avea in viata si in inima mea...sti deja ca dragostea pe care o traim are modul ei dulce de a ne rasfata atunci cand amandoi suntem relaxati si intelegatori...sunt insa momente in care totul devine atat de tensionat si incapatanarea,lipsa timpului,dorul si nelinistea par ca ne ameninta din umbra si atunci sunt incordat...Descopar insa ca nu am dreptate,ma bucur ca intarim ceea ce avem si comunicarea ne ajuta sa depasim astfel de momente...Esti o femeie minunata,o femeie unica si o femeie de caracter ...ma simt mandru ca sunt indragostit de tine si iti multumesc pentru asta...Imi cer scuze inca odata pentru greselile mici pe care le fac si iti multumesc pentru ca ma iubesti si tu...Nu as vrea sa se schimbe asta niciodata si acum ca am realizat (inca odata) cat de gresit gandesc uneori trebuie sa iti multumesc din suflet...Primeste te rog randurile mele desprinse din sufletul meu poate mare,poate zbuciumat si orgolios dar intotdeauna sincer...Vom fi bine pisule...eu am incredere si niciodata nu m-am indoit de asta...trebuie sa-ti multumesc pentru ca existi ...pur si simplu ma completezi intelegand ca micul tau incapatanat te iubeste si pentru ca atat cat o faci ma ajuti sa inteleg unde gresesc...si o fac pisule...pentru ca meriti...

Iti multumesc pentru clipele deosebite pe care mi le oferi in fiecare zi,iti multumesc ca desi suntem la distanta faci ca totul sa fie asa de aproape.Te iubesc pentru ca doar tu imi alungi singuratatea intr-o lume zbuciumata, intr-o lume nebuna si intr-o lume aglomerata.Te iubesc pentru felul in care imi zambesti, pentru felul in care imi spui “TE IUBESC!!!” pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi, ma imbratisezi,pentru cum ma certi,pentru cum ma completezi…si pentru inca mii de motive...Te iubesc pentru ca ma faci sa traiesc fara regrete,pentru ca traiesc o implinire deosebita.Te iubesc pentru ca esti totul meu.Te iubesc pentru viitorul meu si al tau deci implicit al nostru.Pentru ca TU reprezinti tot ce ma inconjoara.Alaturi de tine invat increderea,invat sa lupt pentru ceea ce imi doresc, am invatat sa rabd doar pentru un timp, am invatat sa plang, dar de bucurie pentru ca esti dragostea mea.Timpul ne joaca farse uneori dar ne apropie de 8 luni cum nu credeam vreodata ca o poate face...asta ma face mandru,din sute si mii de motive pentru ca ne avem... Am progresat amandoi in dragostea ce ne leaga si in ceea ce ne-am promis! Cand traim fericirea implinirilor impreuna ,realizez ca nici eu nu mai sunt acelasi, simt ca suferinta si dezamagirile nu mai exista,pentru ca tu ai lucrat la felul meu de-a fi si o faci in fiecare zi iubindu-ma, iar acum sunt cel ce sunt... In slabiciuni, esti puterea mea, in singuratate, tu esti langa mine si ma inconjori cu multa dragoste si pasiune, in tristete, tu esti mangaierea si speranta mea...In toate cate sunt tu esti paradisul meu, locul unde pot sa ma desfatez in multitudinea de vorbe dulci pe care mi le spui, in felul in care ma incojori cu dragoste, in felul cum ma imbratisezi cu multa putere si pasiune... Iti multumesc ca ma iubesti si ma accepti asa cum sunt desi uneori stiu ca iti e greu...si am sa-ti multumesc toata viata...La multi ani pisule...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu